flag Судова влада України

Посадові обов’язки

ЯСИНУВАТСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ                                                            

 

                                                                   Затверджено керівником апарату

                                                                   Ясинуватського міськрайонного

                                                                   суду Донецької області

                                                                   17 березня 2011 року 

 

 

Посадові обов’язки

старшого секретаря суду

 

             ( зі змінами  внесеними наказами  від 27.04.2012р. № 5/2

                                                  та від 30.01.2014р. № 1/2- о) 

 

1. Загальні положення

1.1. Посадова інструкція старшого секретаря місцевого суду встановлює єдині засади діяльності, обсяг посадових обов'язків та основні вимоги щодо їх виконання, права та відповідальність особи, яка займає посаду старшого секретаря суду (далі — старший секретар суду).

1.2. Старший секретар є посадовою особою апарату місцевого суду (далі – суд), правовий статус якої визначається Законом України «Про державну службу».

1.3. Старший секретар призначається на посаду та звільняється з посади наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог трудового законодавства та законодавства про державну службу України.

1.4. На посаду старшого секретаря призначаються особи, які мають вищу юридичну освіту (з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра), стаж роботи на державній службі в судових органах України не менше 2 років.

1.5. Старший секретар безпосередньо підпорядкований керівнику апарату суду.

1.6. Старшому секретарю безпосередньо підпорядковані працівники канцелярії суду: секретарі суду, секретарі судового засідання, секретарі-друкарки суду, завідуюча архівом та інші службовці, які виконують організаційні функції.

1.7. У своїй роботі керується Конституцією України, Цивільним процесуальним, Кримінальним процесуальним та іншими кодексами України, законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу» та іншими законами, нормативно-правовими актами України, Інструкцією з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ ( далі - Інструкція з діловодства), затвердженою наказом ДСА України від 17.12.2013р. № 173, Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, правилами внутрішнього розпорядку роботи суду, правилами поведінки працівника суду та цією посадовою інструкцією.

 

2. Завдання та обов'язки

2.1. Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду.

2.2. Розподіляє обов’язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов’язків.

2.3. Організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції, що надійшла до суду.

2.4. Контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ.

2.5. Організовує роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.

2.6. Здійснює контроль за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій.

2.7. Здійснює контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання.  

2.8. Контролює відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання. 

2.9. Забезпечує своєчасне виконання постанов про помилування.

2.10. Забезпечує своєчасне та якісне складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку, відповідає за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення.

2.11. Здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, систематично доповідає керівникові апарату суду про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду.

2.12. Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, та приймає участь в її формуванні.

2.13. Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.

2.14. Вносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду. 

2.15. Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

2.16. Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав.

2.17.Виконує обов’язки, безпосередньо пов’язані з обліком та використанням в роботі суду матеріальних цінностей (крім тих, що знаходяться на бухгалтерському обліку).

2.18. Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.

2.19. Виконує інші доручення голови суду, керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду.

 

3. Права

3.1. Користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України, законами України «Про державну службу», «Про судоустрій і статус суддів» та іншими актами законодавства.

3.2. На соціальний та правовий захист відповідно до свого статусу.

3.3. Уносити пропозиції керівникові апарату суду щодо покращення умов, удосконалення форм і методів роботи канцелярії суду, забезпечення належної взаємодії з працівниками апарату суду, а також щодо покращення роботи суду в цілому.

3.4. Отримувати від працівників апарату суду необхідну інформацію для виконання своїх завдань та обов'язків.

3.5. Брати участь у нарадах та зборах трудового колективу суду.

 

4. Відповідальність

4.1. Старший секретар відповідно до Кодексу законів про працю України, Закону України «Про державну службу» несе відповідальність за порушення трудової дисципліни, неякісне або несвоєчасне виконання посадових обов'язків і завдань, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних із прийняттям на державну службу та її проходженням.